Uusi jäsenrekisteri tulossa / New membership manager is coming
Uusi jäsenrekisterijärjestelmä on kohtapuoliin™ käyttökunnossa ja laitetaan hiljalleen tuotantoon alkaen tässä viikon aikana, ainakin alkuun päästään. Uusi järjestelmä helpottaa sekä ylläpitoa, että lisää jäsenen omia mahdollisuuksia tietojensa hallintaan. Mitä tämä kaikki tarkoittaa jäsenen kannalta? Ainakin seuraavia parannuksia on tiedossa:
- Jokainen jäsen tulee saamaan jossain muodossa pysyvämmän “oman” pankkiviitenumeron, jolla voi maksaa toistuvasti jäsenmaksujansa
- Jäsen pääsee tarkistamaan sekä muuttamaan olennaisia jäsentietojansa itse
- Kaikki loput mitä en nyt tähän hätään muista 🙂
Tästä eteenpäin ei tule enää Holvin lähettämiä laskuja sähköpostiin, mutta jäsenrekisterijärjestelmän itsensä muodostamia laskuja / muistutuksia että “tilamaksun aika loppuu pian” tai vastaava sitten pelkkää vuosimaksua maksavien kohdalla. Kaikki jo saapuneet jäsenmaksut tulee maksaa vanhalla tavalla kuten tähänkin asti, jos ei ole ajantasalla maksujen kanssa. 🙂 Jahka uusi järjestelmä saadaan ajoon niin siihen tehdään myös jonkinlaiset käyttöohjeet jäsenille ja toki opastustakin saa tarvittaessa, mutta siitä on jokatapauksessa pyritty tekemään mahdollisimman helppokäyttöinen.
New membership manager software is soon enough™ at usable state and will placed on production beginning this week somewhere, at least we get to start it. New system will ease both upkeeping and administration and gives more control to member oneself to manage own data. What does this mean for the member? At least following improvements is coming:
- Every member will get some form of more permanent’ish “own” bank reference number to pay reoccurring fees
- Member can check and change own important member details oneself
- All the rest that I propably forgot for now 🙂
For now on there will be no more invoices sent by Holvi to email, but membership managers own formed invoices / reminders that “your monthly fee is due in X days” and similar to yearly fee only payers. All the invoices you have already got is to be paid normally according to invoice, in case yo uhave fallen behind on those 🙂 When new system is fully up and running we will also make some sort of instructions how to use it for self-use and ofcourse prepping and tutoring is available when needed. Anyways system is tried to be made as easy to use as possible.